اساس کار و فعالیت کمپانی GTICO
هدف از راه اندازی این وبگاه: دوست دارم به کسانی که میخوان زندگیشون رو تغییر بدن صادقانه کمک و راهنماییشون کنم. نه مثل بعضی سایتها که چرتو پرت میگن و ی فرصتی رو که توی این وضع اقتصادی خراب میتونن ازش استفاده کنن رو ازشون بگیرم.
ی پیشنهاد رد نشدنی


دوستان
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرمایه گذاری مطمئن و آدرس gti.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





موضوع: <-PostCategory->

 

اساس کار و فعالیت کمپانی GTICO

 

 

 

 

 

اساس کار و فعالیت شرکت به این صورت است  که سرمایه های کوچک را از سراسر جهان به صورت Online و طبق ضوابط قانونی مشخص شده از طرف مراجع  قانونی ، جمع میکند و به صورت یک سرمایه عظیم در بخش های مختلف تجارت سرمایه گذاری می کند و با این سرمایه عظیم قابلیت شرکت پذیری در پروژه های عظیم اقتصادی دارد و کمپانی با توجه به مدیران حرفه ای وخبره و با تجربه خود اجرایی بودن و درصد ریسک را در سرمایه گذاریهای مختلف می سنجد تا بهترین بهروری را داشته باشد .

 

که عمده این تجارت ها در بخش های  بازار فارکس ( بورس ارز ) ، اوراق بهادر ، اوراق قرضه و فلزات گرانبها می باشد(بورس بین الملل) .  که  موسسه از این پروژه با این سرمایه عظیم سوده های بزرگی عایدش می شود  و از این سود قسمت عمده ایی را سهم خود می داند و قسمتی را هم که طبق قرارداد قید کرده است به سرمایه گذاران خود می دهد .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




نویسنده : sattar
پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:,


امکانات


این صفحه را به اشتراک بگذارید

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی دریافت کد خداحافظی تماس با ما
درباره نویسنده

sattar ٍ هدف از راه اندازی این وبگاه: دوست دارم به کسانی که میخوان زندگیشون رو تغییر بدن صادقانه کمک و راهنماییشون کنم. نه مثل بعضی سایتها که چرتو پرت میگن و ی فرصتی رو که توی این وضع اقتصادی خراب میتونن ازش استفاده کنن رو ازشون بگیرم. sattar.1706@yahoo.com
ایمیل : gtico1706@yahoo.com

آمار بازدید
  خوش آمدید
نویسندگان:

وضعیت وبلاگ :

اوقات شرعی :

تبلیغات